Comenzi telefonice la: 0799 795 477

Intrebari frecvente

 De ce sa ma inregistrez?

Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:

   poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;

   poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani.

.

Cum ma inregistrez?

In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Contul meu” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail, adresa de livrare, numar de telefon si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Continua” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare. 


Ce se intampla cu datele mele personale?

Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.


Cum comand?

Prin intermediul www.cumpara-azi.ro poti comanda online, cu plata ramburs sau prin card, produsele pe care le doresti, fara a te deplasa la magazin. Astfel economisesti timp si bani. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi apasand pe butonul „Cumpar” din dreptul produsului. Poti adauga un nou produs in cos apasand butonul „Continua cumparaturile” si vei fi trimis in pagina de produse.

Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii, langa butonul de logare. Acolo poti:

   modifica cantitatea fiecarui produs comandat;

   vizualiza produsele si costul lor;

   scoate un produs din cos (apasand butonul x „Eliminare”)


In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Finalizeaza comanda”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care trebuie sa bifezi ca esti de acord cu termenii si conditiile si trebuie sa selectezi metoda de plata cash sau card. Pasul final este „Confirma comanda”. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).


Pot comanda si prin telefon?

Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 0799 795 477 de luni pana vineri, intre 09.00-18.00.

Comenzile sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.

 

Cum pot returna un produs/ o comanda? 

Pe cumpara-azi.ro ai la dispozitie 10 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor. Acum returul produselor poate fi efectuat online direct din contul de utilizator cumpara-azi.ro. Iata ce trebuie sa faci:

1) te loghezi in contul de utilizator cumpara-azi.ro, accesezi sectiunea "Vezi cos", dai click pe butonul “Comanda” din care doresti sa returnezi produsul sau produsele -> buton  "Returneaza" si completezi formularul de retur.

2) asigura-te ca ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: factura initiala, certificate de garantie, etichete etc.

3) cumpara-azi.ro va trimite curierul la adresa indicata de tine si va prelua coletul de retur.

Pentru orice problema intampinata, nu ezita sa ne contactezi prin email (contact@cumpara-azi.ro) sau telefon ( 0799 795 477).

 

In ce conditii pot returna produsele?

In orice situatie de returnare a produselor acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client).

Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.